Lightnin’ Hopkins – A Man Like Me Is Hard To Find

Czerwiec 25, 2014

Ten tekst miał być o czym innym i z inną piosenką i miał być dawno temu. Jakby to robiło jakąkolwiek różnicę. W każdym razie chciałem tylko krótko zakomunikować wąskiemu (ale wiernemu i cierpliwemu) gronu osób, które dlaczegolubiestarepiosenki odwiedzały, że formuła trochę się wyczerpała. Albo ja się zmęczyłem. Albo pisałem tu za dużo głupot, a w moim życiu tyle ostatnio się zmieniło, że nie jestem wstanie wymyślić nic, co by do tych głupot pasowało. Pisał oczywiście będę dalej, ale gdzie indziej i o czym innym, bo czasem po prostu trzeba zrobić coś innego, niż to co się robiło wcześniej. Piosenki też będę wrzucał, jeśli komuś będzie się chciało ich słuchać. Bo dzielenie się starymi piosenkami nigdy mi się nie znudzi. I pewnie kiedyś tu wrócę, popierdolić głupoty pod stare piosenki, ale teraz przerwa. Zostaje fanpage i piosenki z youtuba, albo przeglądanie tego, co tu się zebrało przez parę lat, do czego w sumie nikogo nie zachęcam, bo to na prawdę w większości głupoty.

 

W każdym razie jeśli ktoś to czyta, to pozdrawiam i do zobaczenia gdzie indziej. Miło było pierdolić głupoty do ulubionych piosenek przez tych parę lat.

 

 

Odpowiedzi: 2 to “Lightnin’ Hopkins – A Man Like Me Is Hard To Find”


  1. To jeszcze napisz gdzie Cie szukać w nowym miejscu. Pzdr.


Skomentuj

