The Scientists – Frantic Romantic

Luty 15, 2012

Piotr leżąc zapijał paluszki zimnym mlekiem i analizował ostatni weekend. Albo inaczej, dla odmiany – leżę i zapijam paluszki zimnym mlekiem analizując ostatni weekend. Najchętniej napisałbym kolejne staropiosenkowe opowiadanie, w które wplótłbym kawałki swoich ostatnich przeżyć i przemyśleń (z naciskiem na przeżycia), ale niestety to nie jest jeden z tych cudownych dni, gdy z łatwością przychodzi mi zamienianie Bartosza na Piotra czy innego Tomasza, Warszawy na np. Barcelonę, a roku 2012 na dajmy na to 1956.

Mój dobry przyjaciel mawia (oczywiście z przymrużeniem oka), że nie ma Boga – jest punk rock. Parafrazując go mógłbym dziś powiedzieć – nie ma weny, jest punk rock. Albo chociaż post punk. Na pocieszenie.

The Scientists zdecydowanie pomagali my, gdy między kobietą A, a kobietą B zastanawiałem się, czy to wszystko ma sens i czy przypadkiem nie powinienem już zacząć nosić koszulki z napisem „brak godności”. Słuchając ich miałem wrażenie, że jeszcze nie jest tak źle i że brak kontroli, to tylko jeden z elementów tymczasowego, zimowego obniżonego samopoczucia. Tak czy siak, z punk rockiem czy bez, doszedłem do wniosku, że pora się trochę wstrzymać. Jak tu się zakochać, robiąc ciągle złe rzeczy. A kiedyś trzeba. Czasem trzeba.

Więc walentynki spędziłem kulturalnie, w towarzystwie zaprzyjaźnionej, planującej już ślub pary, partycypując w grze planszowej „Osadnicy”. Czułem się nieco autystycznie, ale było miło i – co najważniejsze – po tej nocy nie będę musiał przeprowadzać rozmów pedagogicznych z własnym sumieniem.

Ale może już starczy tych głupot. Scientists wystarczą, są przyjemni. A za jakiś czas dalszy ciąg audycji i kolejne utwory w ramach „ścieżki dźwiękowej do nieszczęść wszelakich”.

Skomentuj

