Teresa Tutinas – Jak Cię Miły Zatrzymać

Grudzień 18, 2011

To był na prawdę miły weekend. Dużo pracy, ale i dużo dobrego. Dziś wstałem i przypomniało mi się, że chciałem się z Wami podzielić Teresą.

O Teresie długo nie wiedziałem, że jest Teresą i że śpiewa ten kawałek, który znałem tylko z sampla w utworze „Wena” Kalibra 44, wałkowanym przeze mnie niegdyś. Oświeciło mnie w samochodzie, samochód ostatnio moim miejscem odkryć. Teresę serwowali w Radiu Nostalgia, które tradycyjnie słucham zawszę nad ranem jadąc na śniadanie po pracy, bądź wracając do domu. Szybko zanotowałem kilka słów z tekstu na komórce, by mi się nie ulotniło i już ją miałem.

No i tak, no i tyle w sumie. Nie mam dziś więcej do powiedzenia, opowiadać opowiadań też nie będę, niedziela dziś pod znakiem leżenia i nucenia Teresy, tak dla odmiany.

Miłego odpoczynku, mili moi.

Skomentuj

