Smokey And His Sister – Creators of Rain

Październik 13, 2011

Jesień, wiatr, liście, chłód, katar, osłabienie. To już się zaczęło. Trzeba szukać źródeł ciepła, nie tylko dla ciała. Trzeba szukać czegoś, co w ciemny, deszczowy poranek da motywację do ruszenia się z łóżka, a wieczorem otuli ciepłym dźwiękiem, poprawi humor afirmującym życie tekstem (bądź jakimkolwiek innym poprawiającym humor tekstem, zależnie od preferencji). Ja dzisiaj znalazłem.

Nie wiem czy to moje emocje zostały rozdrobnione i poodkrywane przez pierwsze zawieje i chłody, czy po prostu ten utwór tak działa, ale gdy go słucham czuję się dosyć idyllicznie, wzruszam się w 3 sekundy – takim pozytywnym wzruszeniem, zaczynam się odnajdywać w tej jesieni, wręcz zaczyna mi ona odpowiadać, jednym słowem – afirmuję.

Jakoś tak jest w moim życiu, że każdą jesień zaczynam samotny. Nie wiem czemu, pewnie to zwykły przypadek. W każdym razie nie mam nic jesieni za złe i w tej sekundzie nawet pasuje mi ten obrazek (dla niektórych pewnie nieco żałosny), obrazek do którego już się przyzwyczaiłem, trochę jak kadr z niskobudżetowego filmu o młodym, samotnym, emocjonalnym nieudaczniku (tu kusi mnie by ukraść Nosowskiej określenie z jej nowej płyty – „bulimia serca”) – ja siedzący wieczorem sam, przed kominkiem, z kocem na kolanach i kawą w ręku, słuchający świątecznie brzmiących kawałków dla ludzi, którzy nie mają nic lepszego do robienia wieczorem, niż słuchanie świątecznie brzmiących kawałków w samotności. Gdyby jeszcze był ten kominem, ale w sumie to go sobie doprawiłem do obrazka, żeby to wszystko cieplej wyglądało.

Nie wiem czy oglądaliście film „Begginers”. Już go tu chyba polecałem. W każdym razie każdej jesieni czuję się jak taki ‚debiutant’.

Kończę uzewnętrznianie, zostawiam Wam „Creators of Rain”.

Jedna odpowiedź to “Smokey And His Sister – Creators of Rain”

  1. niesztuka Says:

    Podobno książki są lustrem: widzisz w nich tylko to co, już masz w sobie. Tak chyba też jest z muzyką. Coś w tych starych piosenkach też odnajduję dla siebie.


Skomentuj

