Marie Laforêt – Le Tengo Rabia Al Silencio

Kwiecień 28, 2011

– Zatańcz ze mną. Nie wytrzymam tego dłużej. Jeśli masz zamiar dalej milczeć, zatańcz chociaż ze mną, cisza mnie dusi, bezruch mnie dusi. Znamy się krótko, lecz za dobrze. Żyjemy nieroztropnie, ale to nic, to i tak tysiąc razy lepiej niż nim się poznaliśmy. Wiem, że możemy. Dużo wiemy, dużo mamy za sobą, nie musimy już nic niszczyć ani nikogo słuchać. Noc jest długa, zastanów się dobrze, będę tu siedział, wytrzymam do świtu, zastanów się proszę, przerwij ciszę przed świtem, zrób to nim… nie chcę już mówić o smutku i resztkach sił które mi zostały. Chcę tylko byś mi wybaczyła. Byśmy żyli razem, bo pragnę cię i wiem, że ty pragniesz mnie. Ale ta cisza mnie wykańcza, odczuwam każdą sekundę twojego milczenia, wyrywam włosy, wyłamuje palce, gryzę szklankę. Powiedz coś nim zabierze mnie szaleństwo. Zatańcz ze mną. Żyjmy.

O tym według mnie jest ta piosenka. I to chyba tyle. Nic nie wiem o wokalistce, trafiłem na ten utwór przed chwilą przez przypadek i bardzo mi się spodobał.

Będę teraz rzadziej, bo jest dużo i trudno, ale jak tylko wszystko wróci do normy, czyli do mniej i łatwiej, to częściej będę pisał o starych piosenkach.

A tak w ogóle to bardzo ładna ta Marie Laforet. I śpiewa dużo smutnych piosenek. Taka francuska Ewa Demarczyk, tylko mniej pompatyczna.

No i po hiszpańsku też dobrze jej szło.

Dobranoc.

Jedna odpowiedź to “Marie Laforêt – Le Tengo Rabia Al Silencio”

  1. sweter Says:

    łał… nie spodziewałem się, że moja ukochana Marie u Ciebie zagości!


Skomentuj

