The Cramps – You Got Good Taste

Kwiecień 13, 2011

To uwielbiam! The Cramps – punk wymieszany z rockabilly (i nie tylko), klimat horrorów klasy b, namiętność, perfekcyjna stylówa, szaleństwo. Mógłbym ich słuchać dzień i noc, mógłbym dzień i noc wymyślać filmy do ich piosenek. Tak sobie myślę, że jeśli miałbym kiedyś być rock n rollowcem, to zdecydowanie byłbym frontmanem kapeli jak The Cramps i ruszałbym się na scenie jak Lux Interior. Waliłbym w gitarę na chybił trafił, licząc że wyczaruje jakiś chwytliwy motyw, wymyślano by mi do tego łopatologiczną, ale żywą perkusję, nie przejmując się niedostatkami swojego wokalu wykrzykiwałbym bądź seksownie wymrukiwał teksty wyssane z swojej nieskoordynowanej głowy. Czego chcieć więcej? Mmm… marzenia…

„You got good taste” – Boże, co to za kawałek! Gdy go słyszę mam ochotę obdarować cały świat orgazmami. Zapewne niejednej parze ten utwór orgazm wspomógł. Damn. Jutro go zagram w Śnie Pszczoły, sto procent, i mam nadzieję że parkiet go poczuje, tak jak ja go czuje, choć,  Bogiem a prawdą – to może być niebezpieczne. Wpadajcie i zaszalejcie, startujemy o 21.00.

Mrr, nie mogę przestać go słuchać dziś, znów mam w głowie kabriolety, pistolety, napady i ucieczki, okulary przeciwsłoneczne i drogi międzystanowe. Ten kawałek pobudza we mnie wszystko, a co najmniej prawie wszystko. Rozgrzewa mój mózg, moją wyobraźnię, moją duszę. To wszystko smakuje tak dobrze… Mam ochotę dorwać moją dziewczynę i robić z nią szczęście, i robić z nią radość, i robić z nią słoneczny dzień. I zemdleć przy niej. „Good taste”…  Srogość, ostrość, popędliwość. Pociąga, buja, interesuje. Ten kawałek ma wszystko, ma charakter, ma moc. Żyć, nie umierać!

Dobra, ja sobie ochłonę troszkę i w między czasie polecę Wam jeszcze (w sumie to całą dyskografię The Cramps, ale jeśli np. nie macie czasu na całą dziś) ich dwa covery, które kocham – cover „Fever” i cover „Lonsome Town” o którym mógłbym stworzyć oddzielny wpis, tak bardzo go kocham, ale że już wcześniej o „Lonsome Town” w dwóch wersjach pisałem, to sobie daruje.

Dodaje dwie wersje – górna to kawałek w dobrej jakości, dolna to świetne nagranie z koncertu The Cramps – ma moc!

Jedna odpowiedź to “The Cramps – You Got Good Taste”

  1. johnny bravo Says:

    !!!


Skomentuj

