Gerry & The Pacemakers – Ferry Cross The Mersey

Styczeń 22, 2011

Nie mogę się zebrać dziś. Czas robi sobie ze mnie jaja – z jednej strony mam wrażenie, że płynie powoli, za wolno, z drugiej jednak wydaje mi się, że bardzo mi go brakuje i że z niczym się nie wyrobię. I tak leżę i narzekam na powolność tej soboty, jednocześnie nie mogąc się zmobilizować do żadnego działa, wyłączając przeczytanie kilku utworów na historię literatury polskiej. Słabo.

Żeby się nie dołować zbytnio włączyłem „Ferry, cross the Mersey”. Podziałało. Nawet drgnąłem nieco, ruszyłem się trochę, przeszedłem do pozycji siedzącej i zaplanowałem wzięcie prysznica. Great success.

W piątek byłem nieszczęśliwy, bo musiałem na 8.00 rano jechać na koszykówkę, by odrobić zajęcia i dostać zaliczenie. Nieszczęście na szczęście trwało nie więcej niż 15 minut. Jak to ja – najpierw zauważyłem łydki, bo uwielbiam łydki, a jej łydki były nie byle jakimi łydkami. Też przyszła na koszykówkę, bo to mieszana grupa. Miło, uśmiechnąłem się. Potem złapałem refleksję, że ciężko jej będzie w ciągu najbliższej godziny czymś zaimponować, bo koszykarz ze mnie chujowy. Stwierdziłem więc, że po prostu będę sobą i zobaczymy co się wydarzy. No i chyba miałem tego dnia dobrą karmę, choć nie pamiętam żebym ostatnio zabłysnął jakimiś szlachetnymi uczynkami. Wyszło na to, że całkiem się dogadujemy. Mnie interesowało o czym opowiadała, a ją śmieszyły moje żarty. Czego chcieć więcej? Dlatego nigdy nie rozumiałem do końca, co jest takiego fascynującego w poznawaniu ludzi przez internet. Poznawanie na żywo jest znacznie bardziej emocjonujące.

Ale do pisania ja się dzisiaj nie nadaję, więc skończę, pójdę się myć i zacznę zastanawiać, co zrobić na kolację, żeby jej smakowało.

Skomentuj

