The Four Tops – I Can’t Help Myself

Grudzień 16, 2010

Dobrze mi dziś chyba, dlatego wybrałem kawałek, który jest dobrem, a nawet bardzo dobrem.

Mam problemy z pisaniem, gdy czuję się dobrze, ale spróbuję. W najgorszym wypadku nie doczytacie tego krótkiego wpisu do końca i ograniczycie się do przesłuchania „I Can’t Help Myself” co w sumie złem nie będzie, bo notatki to tutaj tylko dodatek. Chyba.

Jest czwartek. Logika mi podpowiada, że jutro będzie piątek. To miło, bo lubię piątki. W piątki można tańczyć, a w najbliższy piątek będę mógł grać i tańczyć, czyli spełnienie marzeń. Może jestem prosty, ale nie ma dla mnie nic przyjemniejszego od np. puszczenia „Roxane” Police na imprezie, wykrzykiwania „you dont have to wear that dress tonight” i skakania podczas refrenu. Przechodzą mnie wtedy dreszcze i czuję się trochę jakbym dotknął absolutu. Nie wymagam zbyt wiele od życia, albo po prostu mam pierdolca na punkcie muzyki.

Lubię zakochiwać się w obrazkach. I w postaciach z filmów. Dziś zakochałem się w zdjęciu Renee z „Coffe and Cigarettes”. Nie jestem zbyt wstydliwym chłopcem, ale wydaje mi się, że gdybym pracował w kawiarni do której ona przyszłaby napić się kawy, zachowałbym się dokładnie jak chłopak w filmie. Jak półmózg. Nieporadnie. Beznadziejnie. I tak jak on, wiedząc o tym w jakim jestem stanie, nie potrafiłbym się oprzeć pokusie, by podejść jeszcze raz i zaproponować dolewkę kawy. Chuj z tym, że straciłbym wtedy wszelkie szanse. Może w ogóle nie było żadnych szans, ważne, że spędziłbym jeszcze tych kilka sekund tak blisko niej. Renee, jesteś piękna. „I cant help myself”.

Jedna odpowiedź to “The Four Tops – I Can’t Help Myself”

  1. Ene Says:

    Pioseneczka niczego sobie, ale Pani R. po wielokroć fajniejsza :-)


Skomentuj

