Los Hooligans – Hotel De Los Corazones Rotos

Listopad 25, 2010

To zdecydowanie jedna z zalet internetu, że dzięki niemu siedząc w Warszawie, mogę odkrywać takie cuda jak hiszpański cover Heartbreak Hotel wykonany przez Los Hooligans.

I jak tu być spokojnym, zrównoważonym, moralnym? Czy da się obojętnie przejść przez miasto, mijać kobiety i mężczyzn z nie zdradzającym żadnych emocji wyrazem twarzy słuchając takiego kawałka? Pewnie większość normalnych osób nie ma z tym problemu. Ja nie potrafię. Mimo chłodu ubieram mijane panie w sukienki, zapuszczam im włosy, maluje usta. Panom zakładam skórzane buty (takie, jakie miał Tom Waits w „Down by Law”) i wymięte koszule. Potem każe im spoglądać na siebie, uśmiechać się chytrze, kusić. Dalej już nie muszę nimi kierować. Zajmuje miejsce w metrze i obserwuje jak zbliżają się do siebie. Tańczą. Ruchy mają leniwe, ale i namiętne. Światła przygasają, wagon się kołysze, powietrze gęstnieje od pożądania, zaciągam się.

Nie tańczę tylko ja i dziewczyna siedząca naprzeciwko. Szczupła brunetka. Brązowe oczy, niewielki nos, różowe usta. Noga na nodze. Najzgrabniejsze łydki świata. Patrzy się na mnie, a ja staram się nie zwariować. W końcu nie wytrzymuje, zrywam się i podaję jej drżącą dłoń zapraszając do tańca. Czuję się jak samobójca z pętlą na szyi stojący na chwiejącym się stołku. Resztka mojej odwagi zwana desperacją zagląda jej głęboko w oczy. Dziewczyna uśmiecha się, zdejmuje nogę z nogi i chwyta moją dłoń. Nagle w piosenkę wkrada się niechciany komunikat – „Metro Świętokrzyska”. Tomasz Knapik wyrywa mnie ze świata marzeń. Poprawiam fryzurę, wygładzam jeansy i wychodzę z wagonu, puszczając dziewczynie z naprzeciwka oczko na pożegnanie.

Jak dobrze, że jutro piątek.

Jedna odpowiedź to “Los Hooligans – Hotel De Los Corazones Rotos”


Skomentuj

