Bobby Vinton – Blue Velvet

Listopad 21, 2010

Jeden z moich ulubionych popowych kawałków ever. Jest pięknem. Bobby Vinton (podobno polskiego pochodzenia, jeśli to robi jakąś różnicę) stworzył cudo.

Gdy jadę samochodem i słucham tego kawałka, jestem w takim błogostanie, że gdybym wjechał w drzewo, mógłbym mieć pewność, że umarłem szczęśliwy. Szczęśliwy i uśmiechnięty.

Żałuję teraz, że mam tak ubogie słownictwo, bo brakuje mi synonimów „piękna” by opisać „Blue Velvet”.

Jeśli normalnie jestem marzycielem, to słuchając Vintona całkowicie tracę kontakt ze światem. Słowa „she wore blue velvet” uruchamiają cały skomplikowany system dreszczy które powoli opanowują moje ciało.

Chciałbym tak. Jakaś ładna sceneria, ja i ona, siedzimy i słuchamy sobie „Blue Velvet”. Choć nie, to mogłoby być nudne. Z resztą mam w sobie coś z masochisty. Wolałbym raczej siedzieć w kącie i obserwować Ją  gdy wchodzi do knajpy i zabija swoimi nogami moralność wszystkich facetów. Moją w pierwszej kolejności oczywiście, jeśli kiedykolwiek żyła. I gdyby w takim momencie leciało by „Blue Velvet”, miałbym pewność, że Bóg istnieje.

Ech, to chyba jedna z tych słabych niedziel, gdy byłbym w stanie rozpłakać się oglądając reklamy w telewizji. Więc zamilknę.

Odpowiedzi: 2 to “Bobby Vinton – Blue Velvet”

  1. Fetysz Says:

    Ja zaś chory. Moim marzeniem jest rycerz z rosołem, ale oferują go tylko mojemu fałszywemu profilowi który założyłem by pisać o gejach podłe eseje.

  2. Aga Says:

    taktaktak! pamiętam, że jakieś cztery lata temu ta piosenka nieodmiennie kojarzyła mi się ze świętami. nie wiedziałam tylko, jak się nazywa, a puszczali ją bardzo rzadko w radiu.
    tak wogle – uwielbiam Twego bloga, sposób, w jaki mówisz o muzyce.


Skomentuj

