Jacek Lech – Bądź dziewczyną z moich marzeń

Wrzesień 29, 2010

Bądź dziewczyną z moich marzeń. Pozwól sobie ufać. Nie pozostawiaj wątpliwości, jednocześnie będąc tajemnicą. Uciekajmy razem czasem. Bo ja lubię czasem uciekać. Nauczę cię tego – znikania nagle wsród tłumu, zostawiania wszystkiego na godzinę, dzień, miesiąc. A ty nauczysz mnie tańczyć tak, żeby się nie męczyć i żeby się nie wstydzić. I każdy nasz ruch będzie tańcem. I przestaniemy się przejmować, bo wreszcie uwierzymy, że nie ma się czym przejmować.

Będziesz szyła nam ubrania, a ja będę domalowywał ci kwiaty na sukienkach. I nauczę się gotować coś więcej niż jajecznicę, rosół i kotlety. Będę nam gotował z przyjemnością, a ty zajmiesz się sałatkami. Będziemy się uczyć i pracować i mieć zupełnie odmienne zainteresowania, tak, żebyśmy umieli się sobą zająć, gdy drugiej osoby nie będzie w pobliżu i żebyśmy potrafili być niezależni w swojej miłości. I żebyśmy pokłócili się czasem.

***

Znów mnie trochę poniosło z tymi marzeniami, ale jak się bronić gdy muzyka i pogoda tak prowokują. To chyba mnie ratuje. Gdyby nie tych kilka ładnych obrazków w głowie, o ile trudniej byłoby przetrwać dzień. Kilka chwil psychicznej masturbacji znów mnie ocaliło przed codziennością.

O, przyszła przyjaciółka i kupiła mi sok malinowy. Więc kończę. Muszę jej powiedzieć, jak wiele dla mnie znaczy dziś ten sok malinowy. I puszczę jej Jacka Lecha i opowiem o paru marzeniach. I napewno będzie się ze mnie śmiała, a ja wtedy poczuję się lepiej.

Spójrzcie na niedźwiadka na zdjęciu, to ja.

 

Odpowiedzi: 3 to “Jacek Lech – Bądź dziewczyną z moich marzeń”

  1. niesztuka Says:

    Co za wymowny tekst..twoja wersja jest zdecydowanie lepsza od oryginału.

  2. fifti Says:

    Tylko trochę się nie rymuje i rytm inny ;)

    Widze, że się wgłębiłaś w bloga :)

  3. niesztuka Says:

    Jak jest ciekawie to się „wgłębiam” :) Lubię ludzi z wyobraźnią. Z resztą dla mnie muzyka to też słowa.


Skomentuj

