Rosie & the Originals – Angel Baby

Sierpień 30, 2010

Siedzę w kawiarni. Jest wygodnie. Laptopa trzymam na kolanach. Mam espresso i ciastko, jestem szczęśliwy. Czas sobie płynie tak niby spokojnie. Naprzeciwko mnie siedzą dwie ładne dziewczyny i plotkują. Jedna ma na sobie szarą, jedwabną bluzkę, krótką spódniczkę i czarne rajstopy. Szatynka. Druga też szatynka. Druga też krótka spódniczka. Druga czerwony basic i czarny kardigan. Nie podoba mi się to połączenie. Palą papierosy. Jedna grubego a druga cieńkiego. Jedna się raz tak na mnie spojrzała, że aż mi sernik spadł z widelca. Miło. Jedna zdecydowanie wie jak trzeba patrzeć na faceta. Ma ciemno-zielone oczy. Dość wąską górną i dość wydatnią dolną wargę. Wąski, smukły nosek. A wracając do sernika, to jest posmarowany kajmakiem. Czuć w ustach kajmak patrząc na ładną dziewczynę – słodycz razy osiem. Całkiem epickie doznanie.

Dobra, gapić się jest nie ładnie. Wracam do espresso i rozmyślań.

Skomentuj

